چه چایی برای چه حالی؟

یک فنجان چای می تواند زخم های عاطفی را بهبود ببخشد ، بیماری ها را کاهش دهد و هوای سرد را برای ما قابل تحمل کند. علاوه بر این چای فوایدی هم دارد ، چای حاوی آنتی اکسیدان های مفید است که می تواند برای پیشگیری از سرطان مفید باشند. همچنین به بهبود سیستم ایمنی بدن و افزایش سطح هوشیاری شما کمک می کند. سطح هورمون استرس را کاهش می دهد و می تواند به خواب شما کمک کند. اما کدام چای مناسب ترین چای برای وضعیت های مختلف جسمی و روحی شماست؟ در ادامه می توانید بخوانید :

نیاز به نوشیدنی ای دارید که به سرعت شمار را سرحال کند؟ چای سیاه بنوشید. چای سیاه دارای کافئین است و برای کسانی که می خواهند نوشیدن قهوه را کاهش دهند اما هنوز دنبال جایگزین مناسبی برای قهوه و کافئین هستند چای انتخاب خوبی است . عطر و طعم قوی این چای می تواند به شما نیروی تازه ای برای گذراندن ادامه روزتان بدهد.

میخواهید احساس شادابی و سلامتی داشته باشید؟ چای سفید را امتحان کنید. چای سفید دارای کمترین میزان کافئین و بیشترین میزان آنتی اکسیدان است . از آنجایی که این چای در مقایسه با چای های دیگر کمتر فراوری شده طعم و عطر سبکی دارد.

نیاز دارید از استرس رها شوید؟ چای سبز بنوشید . چای سبز طعم طبیعی ، گیاهی و تقریبا خنثی دارد و بهترین گزینه برای کاهش استرس است به علاوه این چای مثل چای سیاه حاوی مقدار زیاد کافئین نیست.

نیاز به الهامات خلاقانه دارید؟ چای هندی را امتحان کنید. چای هندی یک طعم چندوجهی را همراه با ادویه جات مختلف برای شما فراهم می کند . چه شما بخواهید آن را به شکل معمولی خودش بنوشید و یا با خامه و عسل در نظر بگیرید که نوشیدن این چای برای جلسات طوفان مغزی شما گزینه بسیار مناسبی است.

از نظر فیزیکی احساس ظعف می کنید؟ چای میوه را امتحان کنید. چای با طعم لیمو ، پرتغال و تمشک و بسیاری از طعم های دیگر میتوانند به شما کمک کنند. از چای میوه ای می توانید برای گلودرد ، بدن درد و به طور کلی مواقعی که احساس بیماری دارید استفاده کنید.

نیاز به نوشیدنی دارید که عطش شما را برطرف کند؟ چای Oolong را امتحان کنید. در بیشتر فروشگاه های آسیایی می توانید این نوع چای را پیدا کنید این چای را می توانید به شکل سرد و همراه با یخ بنوشید و از طعم آن در هوای گرم لذت ببرید.

اطلاعات تماس

ایمیل : info@handantea.com

کلیه حقوق این وب سایت نزد شرکت چای هندان محفوظ می باشد.

طراحی سایت توسط استودیو هونیا